Intrebari frecvente

 logo_final

 

 

Recomandam efectuarea reviziilor la 10 000 km. Desi producatorii recomanda revizii la 25 000 km, in Romania lipsa unei infrastructuri moderne duce la o viteza medie foarte mica si la mai multe ore de functionare decat in centrele urbane din alte tari, ceea ce duce la necesitatea efectuarii reviziilor mai des.
Nu. Diagnoza auto nu inseamna altceva decat diagnosticarea erorilor, ceea ce poate duce la depistarea problemelor tehnice.
Nu. In cele mai multe cazuri, cei care dau km inapoi nu lasa urme. Se pot face estimari cu privire la starea masinii in raport cu numarul de km afisat, dar acestea nu sunt exacte ci pot fi doar niste estimari subiective.
Cel mai probabil, nu. Diagnoza este total irelevanta daca erorile nu sunt interpretate. Stergerea erorilor e inutila daca nu este rezolvata si cauza pentru care erorile au aparut. Exista exceptii, de exemplu erorile aparute in urma descarcarii complete a acumulatorului sau schimbarea acestuia, dar in general erorile au o cauza care trebuie depistata prin tester.
Cele mai multe probleme la articulatie apar din cauza amortizoarelor uzate. Cu cat se circula mai mult cu amortizoarele uzate, cu atat starea articulatiei si a directiei se degradeaza.
Pe strada nu poti vedea foarte multe defecte pe care le are o masina. In comparatie cu sumele pe care trebuie sa le cheltui in cazul in care masina are cateva defecte ascunse, 100 lei pentru o constatare la un service este o suma mai mult decat mica. Nu merita riscul de a cumpara o masina fara o verificare atenta. Foarte multe defecte pot fi vazute doar pe rampa sau elevator.
Discurile noi pot fi distruse de placutele deja uzate. Discurile trebuie schimbate impreuna cu placutele la 2-3 schimburi de placute. Alegeti discuri si placute originale sau fabricate de producatori consacrati.
Acumulatorii auto OE au cea mai mare durata de viata. Acumulatorii Varta sau Bosch pot reprezenta o alegere foarte buna, dar conteaza foarte mult si sursa de unde ii puteti procura. Daca acumulatorul a stat foarte mult timp in depozit, durata sa de functionare va fi simtitor diminuata.
Cu certitudine, da. Vanzatorul unei masini nu va fi aproape niciodata onest cu privire la interventiile pe care le-a facut masinii. Cel mai bine este ca dupa achizitia unei masini sh sa-i schimbati toate consumabilele si fluidele.
In general, nu. Produsele gen Dura Lube, 2+2 sau Metabond fac mult mai mult rau decat bine sau sunt frectie la picior de lemn, dupa caz. Exista produse agreate si recomandate de producatorii auto si care merita sa fie utilizate. Uleiurile moderne contin deja aditivi, asa ca adaugarea unor aditivi aftermarket neagreati reprezinta un risc destul de mare.
Nu. Montarea unui bec mai puternic reprezinta un risc potential de incendiu. Montati doar becuri de putere stabilita de producatorul masinii.
Nu montati niciodata o siguranta cu alta de valoare diferita. Una de valoare mai mica se va arde, nepermitand alimentarea consumatorului, iar una mai mare nu va mai proteja consumatorul. In loc sa se arda siguranta in caz de supraincarcare sau supraincalzire, se va arde consumatorul. Daca siguranta continua sa se arda, mergeti la un service deoarece masina dvs. poate avea o probleme electrica mai complexa.